lördag 6 september 2014

Rixton

Ååh förlåt för så sjuukt dålig uppdatering men har haft mycket med skolan, är jue ny och vi har gjort lite saker. Tex paddlat och sen sovit i tält på en ö....väldigt mysigt.
Men aa till saken, för en vecka sen va jag med mina kompisar på Rix fm festivalen. De börja med att jag skulle åka med en av mina kompisar och att en annan kompis skulle komma lite senare, men de sluta med att vi va 10 strycken. Men de va kul. Bra musik och bra tryck hahah.
Jag o mina gubz va as galna o stog o hoppa och sjöng halsen av oss :D
Men på rix fm så va Rixton där, en grupp från StorBritannien. Dem hade signering innan så vi stog såklart där och fick träffa dem, GASH dem e så sjukt underbara o snyggare än vad jag trodde, hehe. Tog såklart med mig min systemkamera och massor av bilder. Här kommer några :D




Nu ska jag iväg o dansa på en festival vi har här där jag bor :D C yaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar