torsdag 7 augusti 2014

Minnen som stannar

Minnen kan både va roliga och jobbiga. Dem bra minnena är dem man vill minnas, att dem kommer upp i tankarna ibland och man kan le en stund. Med de e inte alltid roliga och bra minnen som fastnar, även jobbiga minnen fastnar. Dem man inte vill sitta och tänka på. Sånna minnen kommer oftast upp i tankarna när man inte kan sova eller när man inte mår så bra, är deppig. Jag har många sånna minnen, sånna som jag inte vill minnas, sånna som får mig att vilja gråta. Jag vill kunna radera dme som man kan radera saker från mobilen tex. De skulle vara mycket lättare då, men så är de inte. Men när man får upp ett minne i huvudet som är bra, som får enn att le, då uppskattar man de mer när man väl får ett.
dcen här sommaren har varit minnesvärld om något, jag har skrattat sjukt mycket, jag har varit mycket med dem personerna som betyder mycket för mig. De har stärkt mig riktigt mycket, minnen som jag vill ha i tankarna hela tiden.
Här är lite bilder från sommaren :D

Mina söta småsystrar, mina troll :D 


På skara med min kusin



I Småland med av mina bästisar, underbar vecka

Min underbara sommar, mitt sommarlov som jag kommer minnas, vill minnas för evigt. Har varit så full med känslor, både bra och dåliga men mest bra. Många hysteriska skratt, prat när solen gått ner, många minnes värda saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar