söndag 10 augusti 2014

Små stjärnor för oss

Alla har vi jobbiga stunder, då allt känns hemskt. Då man bara vill lägga sig i sängen och somna o aldrig vakna igen. Så känner jag väldigt ofta. Men då har jag mina små stjänor som jag kallar de. De är personer som gör mig lycklig. Dem kanske inte vet de men dem gör så jag orkar leva vidare. 2 av dem är jue såklart mina 2 bästisar, utan dem vore jag inget. Dem är som mina systrar och dem betyder allt för mig. Sen har vi min familj såklart, dem betyder väldigt mycket för mig, jag har dem flersta här hemma men de är en som inte bor här och de är min stora syster Veronika som flyttat till belgien, men hon betyder oerhört mycket för mig. De finns några fler och en av dem bor inte här i sverige men han betyder fortfarande lika mycket för mig. Vi skriver med varandra nästan hela tiden och han betyder oxå mycket för mig. Han hjälper mig när allt känns jobbigt och han får mig alltid att skratta och le. Han betyder lite extra för mig. Han får mig alltid att känna mig speciell.
Alla vi har "små stjärnor" i våra liv, och alla är någons "lilla stjärna". Alla berhövs exakt lika mycket. Tänk, just du har fått nån att orka kämpa lite till, fått nån att le elller skratta och fått nån att må bra.
Jag älskar dem som finns för mig, accepterar mig för den jag är. Dem är mina STJÄRNOR! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar