lördag 5 juli 2014

De som gör mig till mig


De här va en av mina första bilder jag tog med min kamera, när jag precis hade fått den. De va jag själv som tog just denna bilden på mig själv, men många av dem andra bilderna på mig har min kompis tagit.
Jag älska verkligen att fota, de har blivit en del av mig. Precis som musiken och dansen är. Den har gjort att jag är de jag är. Utan min dans o musiken så hade allt jobbigt jag gått igenom varit ännu jobbigare. Samma med att fota. När jag är ledsen eller sur eller behöver tänka ensam så går jag ofta ut och fotar. Jag har dansat sen jag va 7 år och när jag går in i danssalen så lämnar jag allt utanför och gör de jag älskar, dansa. När jag dansar är jag mig själv och allt jobbigt eller alla tankar är som försvunna under den tiden jag dansar eller är med min dansgrupp. De är så otroligt kul och jag lever för dansen.
Jag sjunger mycket, fast när jag är ensam inte framför någon. De gör jag bara för att jag tycker de är kul att sjunga. Inte för att jag är speciellt bra på de. haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar