onsdag 23 juli 2014

Over thinking

Jag har alldeles för mycket jobbiga tankar som flyger runt i mitt huvud för att orka. För att ens orka resa sig upp på sina ben. Benen känns som spagetti och huvudet känns tungt. Man vill bara ligga kvar för evigt och slippa huvudets pumpande smärta av alla tankar. Men jag SKA upp, jag ska orka kämpa vidare. Får bara bita ihop och hitta små små saker som kan göra att tankarna blir lite mindre i antal i mitt sprängfyllda huvud. Men jag har klarat mig! Jag har lovat mig själv att inte ge upp så länge krafterna finns kvar. Kämpa ända till slutet.  Bara att gå med huvudet högt och försöka glänsa som solen. 
Mina tankar är alldeles för många för att glömma, alldeles för stora för att gömma. Alldeles för starka för att kasta iväg. 
Jag får försöka hitta mina små saker som kan göra att de lättar. De finns där, eller den. 
Men ge upp, de är de SISTA du ska göra. Du ska kämpa så länge tills allt bara slutar av sig själv. 
Men jag tror, jar tror att jag over thinking

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar