måndag 14 juli 2014

Sommartankar

Jag har nu varit i Småland med min kompis, de har varit as härligt. Bara komma bort från allt ut till dem Småländska skogarna va superskönt. Jag kände mej levande på nått sätt, kände mej riktigt glad och allt var bara super skönt. Solat o badat varje dag och även åkt badring efter motorbåt. På kvällarna satt jag på bryggan och kollade på solnedgången spegla sig i vattnet och lät tankarna flöda. Ibland rann en tår eller två ner för mina kinder men jag lät dem rinna. Jag grät ut och lät tårarna rinna ut i vattnet och bli ett med naturen. De va som att rensa allt, lät all ilska rinna ut i sjön för att sen aldrig hitta den igen. Jag är rädd att låta mina tankar flöda för jag vet aldrig var dem leder, vad jag kommer göra men ibland är de skönt o bara släppa på allt. De är inte bra att hålla allt för sig själv eller hålla allt inom sig. Många av tankarna handlade om HONOM, jag har försökt undvikit att tänka på honom men de va omöjligt. Många av mina tankar beror på honom. Önskar att jag bara kan radera honom ur mitt huvud, trycka på en delete knapp.

Jag hade såklart med mej min kamera så tog massor med underbara bilder en av dem ser ni där uppe. Jag va i Småland i en vecka men i lördags åkte jag o min kompis till Göteborg o gick på Liseberg vilket va as kul.
Keep fighting

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar