söndag 27 juli 2014

Snygga killar och galna apor

Gud vilken helg jag har haft. Den har varit konstig men underbar. Först har jag kollat på Teen wolf och sen ännu lite mer Teen wolf. Kär i den serien alltså.Skådespelarna som är med där, alltså dammn! Man kan jue inte sluta kolla på deras perfection altså!! Haha nog om Teen wolf.
Jag har badat en hel del med mina 2 crazy monkeys, haha mina 2 galna kompisar haha, vi har solat en hel del och de har varit nice. Vi leker mer i vattnet än vad små barnen gör hahah men de är jäkligt kul. Stranden där vi badar finns det en liten flotte och min kompis ser ut som en säl när hon ska upp där, snacka om att vi skrattar åt henne!
Sen inatt så sov vi 3 hemma hos den ena. Alla vi 3 i en 90 säng, fatta va trångt!! Det slutade med att jag sov på golvet, AJJ. Haha o sen så idag regnade de som fan och då fick min kompis för sig att vi skulle åka till farsta, men varför inte lixom. I spöregn. Inte de mysigaste att springa ut i de kan jag säga. 
Men nu är jag hemma och ska packa för imorgon ska jag hem till min pappa för vi ska fixa inför att vi ska campa i en vecka, så vi åker på tisdag. Men både datorn och kameran ska me, SÅKLART! Så uppdatering blir de + bilder :D 

Asså kolla, fyfan va snygga Tyler posey och Dylan O'Brien är!! Från Teen wolf Guys :D 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar