torsdag 3 juli 2014

Lite om mig

Okej, detta är mitt första inlägg på denna bloggen. Jag kommer försöka uppdatera den så ofta som möjligt med både tankar och bilder eller båda.
Jag älskar att fotografera, dansa och att skriva. Jag tänker hela tiden, om både roliga och jobbiga saker. Jag håller oftast mina tankar för mig själv men det blir jobbigt i längden kan jag säga. De är delvis därför jag startar en blogg, för att de är skönt att få skriva av sig lite och sen för att jag vill dela med mig av mina tankar och så. Mina tankar brukar vara lite om allt, fulla av överraskningar. HAHA
Okej, kan erkänna att jag är väldigt ovan på att blogga, så kan varna för att den kan vara lite konstig ibland men kommer nog vänja mig och bli bättre.
Jahap, dehär va lite om mig och om  bloggen. Hoppas ni kommer läsa och gilla den.
Du, sluta aldrig kämpa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar