måndag 21 juli 2014

Halloj

Jag har inte uppdaterat för har gjort saker hela tiden här och mitt internet är inte de bästa, men nu har jag lite tid iallafall :D
Jag ska åka hem imorgon så då ska jag ladda upp bilderna från kameran till datorn och sen lägga upp några här. Idag har jag varit med min moster och åkt runt lite och kollat på olika saker och sen bara suttit i hennes trädgård och ätit och bara pratat. Vi pratade om allt möjligt, tråkiga och roliga saker. Mycket skratt blev det iallafall :D
 Jag har varit vid vattnet varje dag och bara suttit och lyssnat på musik och tänkt, väldigt mysigt men varmt kan jag säga. De har varit super väder nästan hela tiden här, men de har regnat en dag men då va jag inne och spelade spel med min morfar, också mysigt :D
Men imorgon så kommer bilder upp och då kan jag börja uppdatera oftare.
Kisses 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar