onsdag 16 juli 2014

Le ännu lite mer

Man ska alltid vara sig själv, för du är ett dyrt original, du ska inte vara en dålig kopia av någon annan för du är unik precis som du är.
Idag har jag inte gjort så mycket, bara typ pratat med min kompis i flera timmar. Vi skrattade mycket o vi hade många roliga samtalsämnen men även några jobbiga. Men ibland behöver man bara prata om allt, alla tankar, känslor och också att bara skratta och ha kul. Vi pratade i typ 3 timmar i sträck nu på kvällen men även några timmar på dagen. Imorgon, eller aa idag eftersom klockan är så mycket men whatever, så ska jag åka till min mormor och morfar vilken som ska bli väldigt mysigt. Min kamera ska självklart med :D Åker ingenstans utan den, den är en liten del av mig kan man väl säga. Iallafall så ska jag ta många bilder och bara ha de gosigt.
Hoppas ni som läser min blogg gillar den, skulle göra mig sjukt glad. Jag ska försöka uppdatera så ofta jag kan nu, fast mitt internet inte kanske kommer vara de bästa men jag ska försöka. 
Keep fighting  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar